...mégpedig rendesen, mert most látom, hogy több mint 2 hónapja nem írtam. mondjuk nem volt semmi időszak, az már biztos. a harmadik hete tartó éjszakázás után már kezdett derengeni, hogy egy hangyányit mintha túvállaltam volna magam. de most már jó. visszatért minden a rendes kerékvágásba a munka frontján.

 

húsvét nagyon jól sikerült: voltunk templomben, sok vendég jött vasárnapra, még apukám sem kritizálta meg sem a sonkát, sem a tormát, és hétfőn sok locsolóm volt :) estére olyan szagom volt, mint egy felborult parfümöspolcnak, de mindegy. megmostam, és kész. én szeretem ezt a locsolkodós dolgot :)

 

pici Etus még nem jön, pedig jöhetne már :) viszont tavasz van. ki lehet menni lovagloni, ez nagyon jó. kikapcsol, és kiszellőzik a fejem.

 

igazából le is vagyok most maradva a viilág dolgaival. örülök, ha a magyarorszag.hu-n a változásokat követem :). azt tudom, hogy alá van írva az új alkotmány. annak idején én is visszaküldtem a kérdőívet, de aztán megfeledkeztem az egészről, csak húsvét hétfőn láttam a tv-ben, hogy aláírja Schmitt Pál. nofene, mondom. már ennyire vagyunk :P? 

 

meg azt is tudom, hogy Gyöngyöspatán van valami cirkusz a cigányok meg a gárdások (vagy hogy hívják most őket?) között.

 

akkor: Vilmos herceg megnősül. ez szerintem jó hír, én mindig örülök az esküvőknek :). a közvetítést azért nem fogom nézni, időm sincs, meg ha akarták volna, hogy nézzem őket, meghívtak volna (nem tették, hiba volt :P).

 

ja, tegnap kikapott a Schalke :( Neuer egyedül kevés volt a Manchester United ellen sajnos. viszont a MU szerintem le tudja győzni a Barcat is meg a Realt is, lehet, hogy ők nyerik a BL-t. jó lenne. a német focit szeretem meg az angolt. a férjem a spanyolt, különösen a Barcat. úgyhogy a döntő idején futballhuliganizmus néz ki :D lehet, szólni kéne a készenléti rendőrségnek, hogy tartsák fenn valahogy a rendet a nappalinkban :P?

 

ezeknek majd utána nézek. holnapra találok valami izgi témát :) hátha vissza tudom édesgetni az én kedves olvasóimat :)

Szerző: etuska  2011.04.27. 22:55 Szólj hozzá!

Címkék: politika sport család gyerek foci ünnep esküvő otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://napietus.blog.hu/api/trackback/id/tr782860806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása