Ma eszembe jutott, hogy blogot kellene írnom. Annyi minden van a fejemben, mégsem zúdíthatom rá minden nap szegény kedves férjemre szanaszét csapongó, vagy éppen összeszedett, de esetleg számára teljesen érdektelen gondolataimat. Meg az idő is jobban telik, ilyen unalmas napokon, mint a mai :) Magamról annyit, hogy 29 éves vagyok, férjezett, gyerekem még nincs, de remélem hamarosan lesz. A férjemet nagyon-nagyon szeretem. Remélem ő is engem. Egy közép-magyarországi faluban lakom, jelenleg Budapestre járok dolgozni. Vezető beosztásban dolgozom, de nem vagyok és soha nem is voltam karrierista. Dolgozni viszont muszáj, különben furdalja az ember jányát a lelkiismerete, és ha már, akkor persze minnél jobb pozícióban, annál jobb. Vezetni szeretek, de az ingázást utálom.

Amit szeretek: lovaglás, úszás, finom ételek, jó borok, keresztszemes hímzés, foci, tánc és a grúz konyak.

Amit utálok: tömeg, városi közlekedés, neveletlen emberek, halászlé, törkölypálinka, koránkelés.

 

Elöljáróban ennyit. A többi úgyis kiderül.

 

 

Szerző: etuska  2010.12.29. 15:23 Szólj hozzá!

Címkék: munka bemutatkozás család kezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://napietus.blog.hu/api/trackback/id/tr342546296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása