Már vártam, mikor szólalnak meg a téma fő "szakértői". És íme: http://www.vezess.hu/hirek/nem_akarnak_olcsobb_uzemanyagot/28554/
Nem tudom, miért nem fognak fel látszólag értelmes emberek alapvető összefüggéseket. Pontokba szedve igyekszem segíteni:
1. Magyarország nem Budapestből áll. Készséggel elhiszem, hogy a Fővárosban valós alternatívája a benzinfogyasztásnak a tömegközlekedés használata (feltéve, hogy az ember nem akar sok csomagot magával vinni, vagy pici gyereket, és úgy dönt, hogy a baromidrága bkv-jegy és a benzinár közti nem túl nagy különbség neki megéri. És addig, amíg be nem épül az üzemanyagár emelkedése a jegy árába.) De ez vidéken nem így van. Önszántából senki nem vállalja a várakozással, hosszú menetidővel és az isteni kínai távolsági buszokkal járó hátrányokat (VALÓS hátrányok, nem puszta kényelmetlenség!), csak akinek nincs más lehetősége. A benzinfogyasztás alternatívája nem a tömegközlekedés, hanem mondjuk a vízüzemű autó. Az olajlobbival tessék harcolni, ne a magyar autósokkal!
2.Az üzemanyagár tecciktudni olyan, hogy előbb-utóbb beépül minden másnak az árába. A fogkefétől a konyhabútorig. Mindenbe. Az öko-bio mosódióba is, tessék elképzelni...
3.A Levegő Munkacsoport előttem már réges-régen elásta magát. Akörül,amikor megfúrták a Pilisvörösvárt elkerülő utat. Nem tudom, ők milyen "Levegőt" szívnak, de tuti nem a vörösvárit. Meg a dugóadós ötletük is vérlázító volt, nem mellesleg.
Összefoglalva persze, hogy könnyebb a dolognak a fogyasztói része (azaz a kissebb ellenállás irányába) támadni. Csak nem biztos, hogy célra vezető...
Fentiekkel együtt tudom, hogy hál' Istennek nem rajtuk múlik a benzin ára. Ez egy adó, amellett pedig az a dolog, ami az egekbe húzza és bebetonozza schengeni határt. aki nem hiszi, nézze meg az árakat innen és túl...
Utolsó kommentek